Monavie

Monavie
Jus Monavie

Friday, July 4, 2008

Lirik Lagu Robot - Adam

Video Lagu Robot Adam




Lirik Lagu Robot- Adam



Lirik Lagu Robot - Adam

Kenapa manusia penuh rasa cemburu
Pantang lihat orang senang pasti menguntuk
Dan tersenyum bila lihat orang tersungkur

Cakap senang nenek kau pun buat lebih bagus
Tapi bukan kau yang cuba bertungkus lumus
Mencari peluang berjaya dalam hidup

Memang masih jauh lagi perjalanan ini
Dan masih banyak lagi kan ku tempuhi
Jangan hanya mencari kesilapan saja
Nanti ternyata

(chorus)

ku tahu..
oh no..(oh no)
oh no.. (oh no)
oh no..
ku bukannya sempurna

kuperlu..
oh no..(oh no)
oh no.. (oh no)
oh no..
ruang untuk belajar

ku bukan robot

Kadangkala lebih baik pekakkan telinga
Dari dengar mulut yang tak pakai kepala
Mencaci dan menghina ikut suka rasa

Oh tetapi diri ini takkan mengaku kalah
Meskipun orang hanya mahu cari salah
Namum cemuhan itu menjadikan aku lebih tabah

Kini baru kusedar siapa kawan
Kini baru kesedar siapa lawan
Bila hendak menegur ada caranya
Biarlah membina

(repeat Chorus)

Kuperlu..
Oh no..
Aku..

Ku bukan robot..

Semuanya tak kena..
Kubuat ini salah
Kubuat itu pun salah
Apa kau mahupun entahlah

Dari menyakitkan hati
Lebih baik ikut cara sendiri
Terpulang apa kau nak kata
Janji ku tak sakit jiwa

(repeat Chorus)

Lirik Lagu Robot- Adam

11 comments:

Anonymous said...

erm..adam nie nyanyi best,tp klu ade joget lai rancak.. nk no phone abg adam leh x?

shahmal said...

assalammualaikum abang adam

natasha nadia said...

kalau tak boleh tak mengapa,tapi boleh hantar e-mel ?

natasha nadia said...

saya tinggal di wangsa melawati, kuala lumpur. sekali-sekala datanglah ye.

natasha nadia said...

abang adam tingal di mana?

natasha nadia said...

keadaan di kuala lumpur pagi, kalau di tempat abang adam petang ke?

Anonymous said...

abang adam nyanyi ni sedap.saya rasa tak de sapa boleh tandingi awak pada masa sekarang ini.

farahbripbrip said...

Abang Adam konon muka macam cicak kobing handsome konon!!!
buat lawak je!!!
Adam dah lah playboy giler!!!!!!

are-jar cute said...

askom.....abg ne encem lah....dah de awek ke???nak no phone blh x.....jangan mrh cume gurau je hehehehhehehehehehehehehe.........

baby zati said...

askum...hye abg adam....abg nie kacak lah...sy dgr abg nie menari dgn kumpulan bad boys.....ckp dgn abg yg penari 2 best lah diaorg 2 pandai menari,gayanya sesuai dgn abg adam.......

ilah/ku nor said...

bleh brkenalan??

Favourite Topsites List - Add url webcounter My Top Site World Top Sites Malaysian Topsites - TopMalaysia.OrG Clicky Web Analytics My Topsites 50 Fuiyoo Portal Blog directory Hihera.com Page Rank Check